USA autotootja General Motors teatas, et investeerib lähiaastatel Indiasse miljard dollarit, eesmärgiga suurendada müüki kiiresti kasvavatel arenevatel turgudel, vahendab Reuters.

- General Motors loodab Indiast kasvumootorit.
- Foto: EPA
„
General Motors ei saa jääda globaalseks liidriks, tegemata olulisi investeeringuid kasvavatel turgudel nagu
India, kohaloleku laiendamiseks,“ märkis ettevõtte tegevjuht Mary Barra New Delhis peetud sõnavõtus.
India autoturg on viimastel aastatel olnud siiski üsna loid, mil aastane müük on jäänud alla 3 miljoni auto. Sellele vaatamata ootavad analüütikud, et 2020. aastaks saab Indiast
Hiina ja
USA järel maailma suuruselt kolmas sõiduautoturg.
General Motors kavatseb järgmise viie aasta jooksul välja tulla 10 uue Indias kohapeal toodetud sõidukiga ja loodab 2020. aastaks turuosa kahekordistada.
Mullu müüs börsifirma Indias 56 700 sõidukit ja ettevõtte turuosa oli 1,8%. Et kohalikul turul domineerivad
Jaapani ja Korea autotootjad nagu Suzuki Motor ja Hyundai Motor, on lääne autotootjatel seni müügi kasvatamine läinud üle kivide ja kändude.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!